Tuesday, January 8, 2008


Kako izgleda jedan vas dan na turneji?

Georg: Obicno stizemo oko 12 sati u dvoranu. Gustav odmah sjeda za bubnjeve da vjezba, i provjera zvuka traje oko jedan sat.

Tom: Onda imamo oko dva sata do koncerta. U ovom vremenu dajemo inetervjue, ili upoznajemo nase fanove, slikamo se...U zadnjih 45 minuta samo sjedimo:ponekad igramo ping-pong.

Imate li tremu pred nastup?

Gustav. Naravno da imamo. Uvijek imamo. U prve dvije pjesme moja se koljena tresu. Nismo tako cool kao sto izgledamo.

Zasto uvijek Bill prica sa fanovima?

Bill(smije se): Zato sto su ostali decki sramezljivi.

Tom: Laz! Ja komuniciram tijelom sa djevojkmama koje mi masu. I usput Bill uvijek stoji naprjed.

Imate li tulume poslije koncerta?

Georg: Ne. totalno smo iscrpljeni poslije koncerta. Zelimo samo topao tus i odmor u hotelu.

Tom: I usput ne pijemo alkohol kada smo na turneji. Kunem se!

Bill, kako su stavri isle nakon sto se tvoj glas promijenio?

Bill: Prva dva koncerta nisu bila laka. Na svakom koncertu moj je glas zvucao drugacije. Ali sada je ostao na ovome na cemu je, pa pjevam svaku pjesmu dublje 1 ili 2 razine. Zato smo ponovo snimili Rette Mich.

Jesi li ikada mislio da ce tvoja frizura izazvati ovakve reakcije?

Bill: Nikada nisam mislio da ce izazvati ovoliku pometnju. Prvo sam sokirao nase fanove, ali sada se nose s tim. Ne zalim, da mogu vratiti vrijeme, opet bih ucinio isto. Ko zna? Mozda cu slijedeci put imati kosu poput Tomove ili cu biti celav.(smije se)

Jeli istina da ce uskoro izaci Billova kolekcija odjece?

Bill: To nije losa ideja. Ali sada nemam takvih planova. Dosta prepravljam na svojoj odjeci. Naprimjer: majice koje nosim su XXL velicine, a ja od njih napravim manje i uze.

Sta radite sa darovima koje vam fanovi daju?

Gustav: Ne mozemo zadrzati sve. Plisane igracke idu sirocadima, ali posebne zadrzimo.

Bill: Jednom sam dobio TH ogrlicu koju je obozavateljica sama napravila. Nosio sam je skoro cijeli dan.

Mozete li u kupnju ici normalno?

Tom: Ako smo sami, sve ide lako, ali ako sva cetvorica zelimo ici u kupnju, onda je sa nama tjelohranitelj zato sto bi nas fanovi napali.Zato ja obicno narucujem sa interneta.

Gdje vase djevojke budu kada ste na turneji?

Gustav: Koje djevojke?!?

Bill: Svi smo solo!!U zadnjih par mjeseci nismo imali vremena za takve stvari. Cak je i Gustav solo...

Gustav: Da! Prekinuo sa sa svojom zadnjom djevojkom jer smo se mogli rijetko vidjat. Htio sam je postedjeti od media, i tako je zavrsilo. Nazalost.

Kako se slazete sa curama iz Blog27?

Gustav: Prilicno dobro. Nije bilo nekog veceg kontakta izmedju nas. Obicno se srecemo prije koncerta. A kada mi zavrsio sa koncertom, one vise nisi tu.

Tom: Ali sta im mnogi fanovi rade, to je smijesno. nebi ih trebali tako vrijedjati, konstantno..

Kada bi imali djevojke, biste li ih pokazali, bojite li se fanova?

Tom: To je tesko pitanje. Mislim da bi ju pokazao, kada bi je imao.

Georg: To je privatna stvar, i nebi zelio da prima negativne stvari od fanova. Pokazao bi je smao kad oni nebi bili takvi.

Bill : Mislim da bi to bila velika senzacija, i ne bismo mogli izbjeci da ih ne pokazemo.

Je li istina da cete sad imati veliku pauzu ili da cete nestati?

Bill: To je sranje! Samo cemo se malo odmorit, i onda opet punom parom naprijed.

Gustav: Ove godine cemo nastupati na nekim otvorenim festivalima. I planirali smo koncerte i Istocnoj Evropi i jako sam sretan zbog toga.

Tom: U medjuvremenu cemo snimati drugi album, koji ce biti u prodaji u septembru ili oktobru, a onda krecemo na veliku turneju.

Sta se desava sa skolom?

Tom: Imamo cijelu godinu slobodnu. Idemo u privatnu skolu,ali ako Th ostane ovako uspjesan nemam pojma kad cemo opet u skolu...

No comments: