Tuesday, January 8, 2008



Neki prastari intervju...jos dok su isli u skolu

Uvece ste rock-zvezde i rasturate po pozornici. zacielo vam je nakon toga

teško idući dan iči u školu?

BILL:Iskreno? To je zaista grozno! Tom i ja svaki se dan budimo u 6 sati kako

bismo tačno u 7.30 bili u školi. To nas ubija.

TOM:Ali bez muke nema uspeha. Znamo da moramo završiti školu,jer se posle

želimo baviti i drugim stvarima. Nikad se ne zna koliko ćemo moći dugo živeti

od muzike.

-Nastupate,dajete intervjue i idete na zurke...ostaje li vam nakon svega toga

vremena za učenje?

BILL:Zapravo ne,ali svake večeri,bez obzira na to kad dođemo kuci,moramo učiti

za školu. Katkad tek u 11 uvece sedim za stolom i pišem domaci. Glupo mi je

prpisivati od drugih.

-Koji su vam predmeti u školi omiljeni?

TOM:Omiljeni?Toga nema.Ali najomrženija je svakako matematika!

Nijednom od nas baš ne ide dobro i neprestano imamo loše ocene.

BILL:Škola je katastrofa. Ali kad bih mogao birati, izabrao bih nemački,

sociologiju ili umetnost. Tu se može improvizovati. Osim toga znam šta pojedini

profesori žele čuti pa mi to sve pojednostavnjuje.

-Popuštaju li vam profesori zato što ste poznati?

BILL:Neee,ali to je OK. Ima,svakako, profesora koji su odjednom postali ljubazniji

prema nama. Ali ne treba nam da ljudi budu neiskreni prema nama zato što smo poznati.

-Kad smo već kod toga...Sad vas sve cure obožavaju. Je li teško reći "NE"?

TOM:Katkad jeste. Ali cure nas često isprepadaju svojim ponašanjem. Jedna je prespavala

u zbunju kraj naših ulaznih vrata samo da bi nas videla. Ali nije joj uspjelo,bili

smo na putu. Tako nešto stvarno nije normalno. Da je, na primer, došla na koncert,

svakako bi nas videla.

BILL:A ne možemo baš svaku curu ni pozvati kuci. Ne ide to baš tako.

-A što kad dovedete curu kuci?Kuca li vam mama neprestano na vrata i nudi kekse?

BILL:Ne,naša mam to nikad ne bi napravila. Zaista je tolerantna i cool. Zna što se

događa s nama,pa i ona je bila mlada.

-Jesu li vam roditelji postavili neka pravila kojih se morate držati?

BILL:Da,ali ne i na pozornici,nego kad smo kuci. Tom i ja smo veoma neuredni. Zato nas

mama uvek prisiljava da pospremamo svoje sobe. I u kućnim poslovima moramo pomagati.

TOM:Zato smo najradije na putu. Onda se ne moramo ni o čemu brinuti.

-Radite li još nešto u slobodno vreme osim što čistite sobe?

GEORG:Jedemo i spavamo.

BILL:Spavam po cele dane. Totalna sam spavalica. Osim toga obožavam gledati televiziju,a

osobito serije "Kralj Queensa","Seks i grad" i "Kućanice".

GUSTAV:Ja rado visim za kompjuterom ili nekom dobrom knjigom.

-Koju biste poznatu curu voleli upoznati?

TOM:Bill i ja želimo upoznati bliznakinje Olsen. Jako su slatke!

BILL:Ashley i Mary-Kate su kao i mi pa bi to bilo totalno cool.

GEORG:Eva Longoria mi je jako zgodna.

GUSTAV:Rado bih izišao sa Angelinom Jolie. Veoma je seksi.

No comments: